Porto Marie!!!<3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Curacao-2015 - WaarBenJij.nu Porto Marie!!!<3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Curacao-2015 - WaarBenJij.nu

Porto Marie!!!<3

Door: Chloë

22 Juli 2015 | Curaçao, Curaçao

Na een 4 uur kortere nacht dan dat ik gedacht werd ik wakker en werd het tijd om op te staan. Langzaam aan wakker geworden op onze kamers. Zoë heeft lekkere pannenkoeken/pancakes gemaakt voor iedereen<3. Erwin heeft me met pyjama en al het water in gegooid. De rest van de ochtend hebben we rustig aan gedaan en rond een uur of 11 zijn we naar Porto Marie gegaan. Toen we daar aankwamen hadden we 10 strandbedjes naast elkaar gevonden. Erwin heeft lekker gedoken. Papa, mama, Romy, Frency, Zoë en ik hebben lekker in de zee gesnorkeld en hebben veel mooie vissen gezien. Rond een uur of 3 zijn we weggegaan en hebben lekker in een restaurant ( Jaanchies). De eigenaar van het restaurant was onze levende menukaart. We hebben daar heerlijk geluncht wel een redelijke late lunch. Ze gaven ons een toetje van het huis. Toen we weer thuis kwamen in ons strandhuis/vila hebben de kinderen nog wat gezwommen. We gaan zometeen lekker eten gemaakt door onze privè chefkok Marcel.

Dikke kus,

Chloë

• 24 Juli 2015 - 17:13

Ina En Henny:

Mooie verhalen, leuke foto's, ook die van onderwater, we blijven jullie volgen.
    veel plezier ook bij de dolfijnen!!