Opsplitsing in drie groepjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Curacao-2015 - WaarBenJij.nu Opsplitsing in drie groepjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Curacao-2015 - WaarBenJij.nu

Opsplitsing in drie groepjes

Door: Erik

23 Juli 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag hebben we ons in drie groepen opgesplitst. Erwin is gaan duiken bij Porto Marie en Astrud is mee geweest om te gaan snorkelen. Marcel, Maria en ik zijn boodschappen wezen doen in Willemstad bij de supermarkt Centrum en de kids hebben er een relaxed dagje van gemaakt bij onze vakantievilla. Vandaag kregen we gasten te eten op uitnodiging van ons, namelijk Rob en Charlotte, degene die hier op Curaçao de nodige vakantievilla's beheren waaronder ook die van ons. Dus er moesten de nodige inkopen gedaan worden, om een onze gasten een lekker maaltje voor te schotelen. Nou dat is gelukt door onze eigen chefkok Marcel en de nodige Antilliaanse Guldens bij de supermarkt achtergelaten.... Erwin had een geweldige duik gemaakt en 300+ aan foto's gemaakt met de GoPro Hero. Foto's zijn schitterend!!! Gelijk maar voor een aantal man (Astrud, Zoë, Chloë en ik) een introductieles gereserveerd voor volgende week donderdag. Stay tuned voor de foto's, die door Erwin gemaakt zullen worden.... Astrud had nog een foto gemaakt van een oranje-zwarte vogel die hier veel voor komt. De kids hebben er een lekker relax dagje van gemaakt bij de vakantievilla. Lekker beetje lezen, zonnen en zwemmen (bommetje!!!). 's-avonds heerlijk met de gasten Rob en Charlotte gegeten. Met de complimenten aan de kok!!

• 25 Juli 2015 - 13:41

Frank En Paul:

Wat een heerlijke zwembadlol. Fijn hoor. Geniet ze. Hier nu: code oranje storm :-(

• 25 Juli 2015 - 17:20

Bernadine:

Foto s zien er gaaf uit. Ziet er allemaal heel gezellig uit hoor. Ik ben wel jaloers .