the day after the dolphins - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Curacao-2015 - WaarBenJij.nu the day after the dolphins - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Curacao-2015 - WaarBenJij.nu

the day after the dolphins

Door: Astrud

29 Juli 2015 | Curaçao, Curaçao

Gisteren was voor de hele groep hier een machtige ervaring. De hoeveelheid foto's door ons gemaakt en gedeeld met jullie bij t vorige verslag is niet geheel in verhouding, sterker nog: zelfs t aantal foto's dat wij als beheerders van dit reisboek bij het verslag wilden plaatsen is teveel zodat jullie niet alles kunnen zien...... (er zijn alleen al van de dolphin academy 524 foto's !!!!!!)

Dus vandaag was een relax dag echt wel nodig.......en die bestaat uit lezen, zwemmen, social media, zonnen enzenzenz in en rondom de villa waarbij iedereen heel erg dankbaar gebruik maakt van de ijs- en koud water voorziening van de koelkast.

Maar er kriebelde toch nog iets in Playa Forti : springen van de rots aldaar (Chloë) en dus na veel wikken en wegen toch met zijn vieren naar Playa Forti.....Chloë, Maria, Erik en ik. Voor mezelf was ik er nog steeds niet uit of ik wel of niet zou springen....tis een verdomd eind de diepte in......SLIK
Daar aangekomen was t er niet druk, er reed net een bus toeristen weg en er waren een paar locals aan t springen.
Chloë, Maria en ik stonden ff op t randje te kijken waar op zich een "mooi" plekje was om te springen.....steil naar beneden, geen uitstekende delen langs de rots en voor ik er erg in had, had Chloë haar kleren uit en sprong ze....Zelfs Erik die zich geīnstalleerd had op t muurtje voor t maken van foto's was te laat, de stoere meid lag al in t water. Maar ze vond het niet voor herhaling vatbaar.

Na nog even daar wat te hebben rondgehangen zijn we terug gegaan naar de villa.

Morgen het volgende avontuur....

• 31 Juli 2015 - 17:50

Myrna:

Zeker stoer die Chloe!
    En wat heerlijk zo'n kok als Marcel!

• 31 Juli 2015 - 17:53

Rutger:

Stoer hoor Chloë! Ziet er allemaal geweldig uit jullie vakantie, geniet er nog van!